Prezerwatywy uczą, czym jest obopólna zgoda. Argentyńska firma wypuściła opakowania, których otwarcie wymaga współpracy partnerów

Autor: Redakcja portalu iPolska24.pl foto redakcja

Prezerwatywy w „opakowaniu zgody” to pomysł szefa produkującej je argentyńskiej firmy na uświadomienie ich użytkownikom, że seks wymaga zgody obojga partnerów.
Felipe Kopelowicz wyjaśnia, że nowy produkt ma do spełnienia cel edukacyjny, a nie handlowy. Prezerwatywy, które otwiera się „na cztery ręce” mają promować wzajemny szacunek partnerów i podkreślić konieczność jasnego wyrażenia zgody na stosunek seksualny.

Limitowana edycja prezerwatyw będzie rozdawana bezpłatnie w barach w całym Buenos Aires.

REKLAMA
Komentarz został wysłany. Dziękujemy!
 Błąd: {{error}}
{{ comment.disabled == 1 ? '[Treść usunięta przez Administratora]' : comment.content}}
{{ comment.author}}, {{ comment.createdDate}}
{{comment.error}}
  • 1

Najpopularniejsze

Ruch drogowy

REKLAMA
REKLAMA